+Follow | Dashboard
//Fazrina Blog

Diaries Owner Darlinks Credits


Hello Peeps


Hey my name is Nur Fazrina . Want know me more ? Click the button owner . Please be nice with me (: Thank you .

Screams



Kiss The Rain



Buah hatiku
Sunday, July 07, 2013 | 0 comments
Haii, assalamualaikum. Tengok tajuk harini. Ehh, sebelum aku cerita ape-ape, aku nak mintak maaf sebab dah lame tak jejengah blog ni. Okay, buah hatiku. Aku sayang buah hati aku ni sangat-sangat. Tp, dia mcm tak hargai aku. Aku sedih gila tahap anjeng. Dia banyak berubah since kiteorang get back balek haritu. Betol la orang cakap, sayang kali pertama taksama dengan sayang kali kedua. ''Bie, iloveyou. Cyg taknak hilang bie. Cyg nak hidup selama-lamanya dengan bie. Cyg nak bie yang dulu. Cyg taknak bie yang sekarang ni. Cyg benci bie yang sekarang ni. Benci sangat. Bie, berubahlah bie. Cyg selalu menanti bie yang dulu. Cyg nak bukak buku baru bie. Please bie. Cyg sayang bie. I LOVE YOU SO MUCH AND MUCH, DARLING.

Older Post | Newer Post